وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

مدل های کیک پوشک پسرونه (سری دوم)

1391/8/6 23:18
نویسنده : وبلاگ کودک من
14,788 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کیک پوشک ماشین کوچولو شامل 56 پوشک سایز 1 - 2 عدد بطری - سبد لباس - پتو پشمی - پتو حرارتی - 3 عدد لباس - 2 جفت جوراب - زیر انداز - پیشبند است.

کودک من

کودک من

کیک پوشک به شکل کشتی شامل 34 عدد پوشک سایز 1 - پتو کتانی- 2 اسباب بازی- 10 لباس و اسباب بازی به شکب سیب زمینی است. این کیک 15 طول 8 عرض و 14 ارتفاع است.

کودک من

کیک پوشک به شکل کالسکه آبی شامل 54 عدد پوشک سایز 1 - 1 عدد پتو حرارتی و 1 عدد پتو پشمی و پیشبند است. این کیک 12 ارتفاع 10 عرض و 13 طول دارد. هر کیک با یک روبان گره می خورد.

کودک من

کیک پوشک موتوری شامل 19 عدد پوشک سایز 1 - 2 پتو کتانی- 1 حوله- 1 بطری- 1 سبد- 1 پیش بند- 1 جفت جوراب و اسباب بازی است. این کیک تقریبا 20 طول 12 عرض و 15 ارتفاع دارد.

کودک من

کودک من

کودک من

کیک پوشکی 4 چرخه شامل 44 عدد پوشک سایز 1 - پتو-بطری-سبد- جوراب- پیش بند و بند برای دور چرخها است. تقریبا 12 طول و 12 عرض و 16 ارتفاع دارد.

کودک من

کودک من

کودک من

کیک پوشک با عروسک زرافه ای که فقط با 10 عدد پوشک سایز 1 و نوار دور پوشک درست می شه.

کودک من

کیک پوشکی سه چرخه ای خرسی شامل 20 عدد پوشک سایز 1 یا 2 - بطری- پیش بند و جوراب و عروسک خرسی است.

کودک من

کیک پوشک قایق بادبانی شامل 24 عدد پوشک سایز 1 - 1 عدد پتو - 1 عروسک و پارچه بادبان می باشد

کودک من

کیک پوشک به شکل سه چرخه

کودک من

کودک من

کودک من

کیک پوشک هواپیمایی شامل 14 عدد پوشک سایز 1 یا 2 - حوله - پتو- لباس و بطری است.

کودک من

لینکهای مرتبط

مدل کیک پوشک پسرونه سری اول

 مدل کیک پوشک پسرونه سری دوم

 آموزش تصویری کیک پوشک

نمونه های ساده کیک پوشک

طرز درست کردن کیک پوشک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد