وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد پارسا جان

1391/11/24 0:48
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,166 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد بن تنی پارسا جان

جشن برنامه از ساعت 4تا 8 بود.قسمت پایین سالن فضای مخصوص بازی بچه ها بود با یک استخر توپ که حسابی به بچه ها حال داد.

 

بچه ها با شعر تولد مبارک به طبقه بالا اومدند و یکی یکی به پارسا دست دادند و تبریک گفتند.

رقصیدند و حباب بازی کردند.....................

از بچه ها با شکوفه و گندمک شیرین و بیسکویت پذیرایی شد

کیک رو عمو نوروز آورد به مناسبت آخرین روز فروردین

عمو نوروز ازمن و پارسا خواست یکی از آرزوهامون را بلند بگیم و به افتخارمون فشفشه رو روشن کرد.آرزوی من سلامتی و شادی برای پارسا بود و آرزوی پارسا ، چون چیزی یادش نیومد  گفت :سلامتی خودم.

بعد هم رقص کارد توسط مانی

رقص کارد توسط مانی

 

و بعد بریدن کیک به روش شقه کردن.....

 

بعد هم به بچه ها پاستیل دندونی دادیم و یه عکس دسته جمعی  گرفتیم

 

بعد هم رقص و شادی..

کارت دعوت و یادبود

میز دسر

 

طرز درست کردن ژله رنگین کمان

 

نمونه های ژله رنگین کمان

 

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

 

هدیه مامان و بابا و خاله

هدیه ها

 

با تشکر از وحیده خانم

http://dinasour.persianblog.ir

 لینک تولد های بن تنی

تولد پارسا

تولد آرتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد سپهر
10 آبان 91 14:18
اول سلام بعد عيدتون مبارك دوباره بعد مي تونين شما هم در جشن سيدي شركت كنين. منتظرم
مامان پرنیا
10 آبان 91 19:02
سلام سپیده جون حالا می گی عجب مخی داره... من رفتم تو سایت لی لی اصلا هیچ کادری نیست که بتونم متنم روتایپ کنم
مامان محمد و ساقی
11 آبان 91 0:20
سلام سپیده جون. ممنون که این همه وقت میذاری عزیزم. از همه ی زحماتت تشکر می کنم.
مامانی اوستا و امیر رضاجان
11 آبان 91 23:05
سلام سپیده جان.ممنون که بهمون سر زدی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد