وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

نمونه های تولد باب اسفنجی

1391/9/9 8:52
نویسنده : وبلاگ کودک من
42,743 بازدید
اشتراک گذاری

به درخواست مرضیه خانم

 

ادامه مطلب نمونه های بنر - کارت دعوت- پاکت نامه باب اسفنجی - کیف مخصوص گیفت - ریسه و نمونه نقاشی باب اسفنجی برای گیفت

 

امیدوارم براتون مفید باشه

بنر باب اسفنجی

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

تصویر باب اسفنجی روی درب ورودی برای خوش آمد گویی

کودک من 

کودک من

پاکت نامه باب اسفنجی

کودک من

نمونه کارت

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کیف برای گیفت

کودک من

ریسه

کودک من

نمونه نقاشی برای رنگ کردن به عنوان گیفت به بچه ها

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای باب اسفنجی

چطور یه باب اسفنجی بکشم؟

تولد مبینا

تولد امیر عباس

تولد آرمین

ایده های تولد باب اسفنجی

کاردستی باب اسفنجی 1

کاردستی باب اسفنجی نمونه 2

طرز درست کردن جعبه باب اسفنجی برای گیفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد فرهام
8 آذر 91 11:37
سلام میشه به محمدفرهام که توی مسابقه نی نی و محرم شرکت کرده رای بدین هر وب می تونه دوتا رای بده میشه به مابدین ممنون تا فردا رای گیری ادامه داره ممنون گلم شماره 37 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php این هم لینک مسابقه
مامان محمد فرهام
8 آذر 91 11:37
سلام میشه به محمدفرهام که توی مسابقه نی نی و محرم شرکت کرده رای بدین هر وب می تونه دوتا رای بده میشه به مابدین ممنون تا فردا رای گیری ادامه داره ممنون گلم شماره 37 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php این هم لینک مسابقه
مامان محمد فرهام
8 آذر 91 11:39
سلام ممنون تم ها خیلی عالی بودن الان همه و کپی کردم ممنون البته تا تولدش خیلی مونده امامیخوام همه جیز اماده باشه ممنو لطف کردید رای یادتون نره
مامان طاها
21 فروردین 92 23:53
سلام سپیده جون.لینکهای تم باب اسفنجی ظاهرا عکس هاش حذف شدند.
نمیتونم عکس هارو ببینم


سلام. سفره هفت سین شما در البوم نوروزی ثبت شد. لطفا برای باب اسفنجی این لینک رو ببیند که اخر همین لینک تمام ایده های باب اسفنجی هست. فقط یه مورده که عکساش پاک شدن. احتمالا اشکال از نت باشه که فرصت بعدی می تونید وارد بشد. وگرنه تمام باز شدند

http://koodakeman91.niniweblog.com/post1556.php
م
26 تیر 92 17:11
سلام اگه کلاه باب اسفجی هم داشتین بگذارین مرســــــــــــــی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد