وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی آنیسا خانم

1391/9/13 7:26
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,474 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندونی آنیسا جون

این کارتای گیفتی بود که دادم به مهمونا برا یادگاری

اینم گیفتایی بود  که خودم با هزار زحمت با مامانی درست کردیم و دادیم به مهمونا . همه کلی عاشقش شده بودن

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

نمای کلی خونه :

اینم کیک دخملی که من خیلی ازش راضی نبودم ولی همه میگفتن خوشگله :

این الویه دندونی که بابایی میگفت اصلا شبیه دندون نیست :)

اینم آش دندونی عشقم :

طرز درست کردن آش دندونی

رسم مامانی اینا بود که برا نی نی یه سفره پهن میکردن و یکم هله هوله خشک میریختن و جلوش یه سرنگ یه شونه و یه مداد میزاشتن هرکدوم و نی نی برداره شغل آیندشون میشه و چیزایی که ریختن تو سفررو میریزن تو پشت بوم پرنده ها بخورن تا دندونای دیگه خوشگل خانوم راحت دراد . که دخملیه ما اول که فقط گیر داده بود به خوردنیای سفره بعدش بلاخره شونرو برداشت قرطی خانوم قربونش برم :

اینم دخملی و کادوهاششش دست همگی درد نکنه :

با تشکر از سمیرا خانم

http://www.fesghelieman.niniweblog.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
13 آذر 91 19:46
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد