وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن پاکت کاغذی پو و دوستان

1391/9/22 16:35
نویسنده : وبلاگ کودک من
19,352 بازدید
اشتراک گذاری

این نوع کاردستی یه ایده جالب برای تولد با تم پو است که به عنوان گیفت به بچه ها می دن

کودک من

این نوع کاردستی یه ایده جالب برای تولد با تم پو است که به عنوان گیفت به بچه ها می دن

کودک من

اول طرح اولیه کاردستی رو از این قسمت دانلود کنید

دانلود طرح اولیه کاردستی

و طبق شکل ها زیر روی پاکت کاغذی بچسبانید

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

 

لینکهای تولد خرس پو

 دانلود کارت دعوت و کارت تشکر خرس پو

 وسایل تولد شادی جان

 تولد آرتین

 تولد آرتین 2

  تولد امیر حسین

  تولد یزدان

تزیین بادکنک با تم خرس پو

 دانلود برچسب تولد با تم پو

 دانلود لیست هدیه

 دانلود خوش آمد گویی

 مدل لباس خرس پو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا بهاریان
27 آذر 91 15:22
سلام دوست عزیزم.وبلاگ خیلی زیبا و خوبی داری.نوشته هاش واقعا قشنگن.لطفا به وبسایت ما هم سری بزنید آدرسwww.koochooloo.blogsky.com لطفا به دوستاتون هم اطلاع رسانی کنیداین هم ایدی مسنجر و ایمیل من برای ارتباط با من اگر خواستین parisa_koochooloo23@yahoo.com
پریسا بهاریان
27 آذر 91 15:27
سلام سپیده یا مامان سپیده .من پریسا فروشنده لوازم زناشویی هستم و به زوج های جوان یا زوج هایی که مشکلات جنسی داشته باشن کمک میکنم و بهشون مشاوره هم میدم لطفا اگر شما و دوستاتون میتونین کمک کنین تا دوستاتون با من آشنا بشن از طریق وبسایتم یا ایدی مسنجرم.با تشکر از شما
ریحانه
11 مرداد 97 19:36
خیلی از وسایلاتون جالب بودمحبتگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد