وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی برای ولنتاین

1391/9/30 16:36
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,445 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اول از همه یه خونه از شونه تخم مرغ رو برش دهید. یه شونه تخم مرغ تقریبا 12 تا می شه باهاش درست کرد

کودک من

دو تا سوراخ در قسمت بالا درست کنید. برای ایجاد سوراخ از نوک قیچی استفاده کنیدو

کودک من

با رنگ شروع به رنگ آمیزی کنید. از کودکان خود برای رنگ کردن کمک بگیرید.

کودک من

همانطوری که دارن خشک می شن روی یه کاغذ قرمز رنگ عکس یه قلب بکشید و برش دهید. برای هر حشره 3 تا قلب لازمه. دو تا برای بالها و یه دونه برای سرش

کودک من

حالا چشم های متحرک رو بچسبانید. برای دهانش از ماژیک استفاده کنید و بکشید.

کودک من

وقتی رنگ روی شانه تخم مرغ خشک شد طبق نمونه شاخک های رو برای کار استفاده کنید.

کودک من

حالا صورت ش رو هم بچسبانید.

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرنیا
27 آذر 91 17:16
سپیده جون بنر می خواستم ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد