وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

سوپ جگر ( 8 ماهه )

1391/3/29 18:57
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,022 بازدید
اشتراک گذاری

از ماه هشتم هفته ای یک بار جگر در برنامه غذایی کودک باید باشد. جگر نباید بصورت کبابی باشد.

امروز برای دخترم این سوپ جگر رو درست کردم.

مواد لازم:

جگر    مقداری کم

جعفری یا گشنیز مقداری

پیاز      مقداری

 قارچ یک عدد کوچک

گوجه   یک عدد کوچک

طرز تهیه :

ابتدا پیاز را با کره گیاهی تفت داده و جگرو قارچ را به مواد اضافه می کنیم و شعله را کم تا بپزد. نیم ساعت قبل از اینکه غذا اماده شود جعفری و یا گشنیز همرا با گوجه پوست گرفته و رنده شده را به مواد اضافه می کنیم و تمام مواد را با هم میکس می کنیم.

این شکل شد. کاملا جگر داخلش مشخصه. البته یه رگه تلخی که مال جگره رو هم داره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد