وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن یه تقویم برای کودکان

1391/10/2 15:07
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,152 بازدید
اشتراک گذاری

یه ایده خیلی جالب برای کارهای خوبی که کوچولوهاتون انجام می دن.

یکی از مامانها می گفت که : به دخترم گفتم هر وقت کار خوبی انجام دادی فرشته مهربون یه هدیه یا یه چیز خوب داخل این جعبه های تقویمی برات می زاره. حتی با این روش تونستم از پوشک بگیرمش. 

کودک من

یه ایده خیلی جالب برای کارهای خوبی که کوچولوهاتون انجام می دن.

یکی از مامانها می گفت که : به دخترم گفتم هر وقت کار خوبی انجام دادی فرشته مهربون یه هدیه یا یه چیز خوب داخل این جعبه های تقویمی برات می زاره. حتی با این روش تونستم از پوشک بگیرمش. 

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

حالا تقویم ها رو روی یه مقوا بچسبانید و تزیین کنید و تو اتاق کوچولوتون بزنید. به ازای هر کار خوبی که در روز  انجام می ده یه چیزی داخل جعبه های تقویم بزارید.

کودک من

می تونید به ازای هر روز کاغذ رو تا بزنید.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر مهدی (سوده)
2 دی 91 15:16
ممنون عزیزم لطف میکنید اگه عکسهاشو بذارید البته اگه به نظرتون خوب هستند
زيبا
25 اردیبهشت 92 13:34
رونیکا
4 آبان 93 18:35
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد