وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

کودک من

شلوار

چهارمین یلدای الینا خانم

1391/10/6 2:06
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,687 بازدید
اشتراک گذاری

چشم سیا

الینا در زیر کرسی

الی جون

الی خندون

این هم کرسی ما

نمای کرسی

فیکور

چشم سیا

کرسی ما

کرسی

نمای کرسی

تنقلات تزیین شده

تنقلات

پذیرایی

این هم انار دون شده

انار

باسلوق های هندوانه ای و ساده

باسلوق

میوه های خشک شده

ظرف خوشکبار

آجیل

اجیل

شیرینی هندوانه ای

شیرینی

هندوانه به شکل قوری

کودک من

کیک هندوانه

کیک هندوانه

اینم میز شام

میز شام

یلدا

ژله هندوانه ای

یلدا

مهتا والینا

این هم گلیه که دختر نازم وقتی با بابایی رفته بود خرید برای من گرفته

گل

الی و گل

عزیزم یلدات مبارک

http://sheida4380.niniweblog.com

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علیرضا
6 دی 91 13:31
سلام برای پست قبلی درخواست نظر نذاشته بودید؟ً! من قبلا دیدم خیلی ناز خندیده خدا نگهش داره دوست دارم از دخترتون هم مطلب بذارید گرچه انقدر مطالب پربار و مفید داره وبتون که نبایید ایراد بگیرم اما دوست دارم ببینمش بیشتر
lمامانی
11 آذر 92 17:43
چقدر زیبا و سنتی همان ایده ای که من می خواستم کرسی و لحاف مخمل قرمز و....خانمی خیلی با سلیغه بود سپیده جون ممنون که ما رو با این کار های قشنگ آشنا کردی من هم امسال از این ایده ها تقلب میکنم و عکسش رو براتون می گذارم
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. منتظر عکسهای زیبای شما هستم.
فندق
23 آذر 92 23:01
چه پر شور
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد