وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

فایل PDF کارت با تم های مختلف برای جشن

1391/11/20 16:07
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,353 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلب نمونه کارتهایی رو برای دانلود گذاشتم که شامل :

دانلود کارت دزد دریایی - دانلود کارت نمو - دانلود کارت شیر شاه - دانلود کارت پوه و دوستان (برای پریچهر عزیز) - دانلود کارت میکی موس 2 نمونه - دانلود کارت اردک - دانلود کارت گوفی - دانلود کارت پرنسس و دانلود کارت تینکربل

لطفا برای دیدن نمونه کارت های بیشتر و دانلود تم های تولد به قسمت "تولد با تم های مختلف+ دانلود" مراجعه کنید.

دانلود کارت دزد دریایی

کودک من

دانلود کارت تم نمو

کودک من

دانلود کارت شیر شاه

کودک من

دانلود کارت پوه و دوستان

کودک من

دانلود کارت میکی موس ١

کودک من

دانلود کارت میکی موس 2

کودک من

دانلود کارت اردک

کودک من

دانلود کارت گوفی

کودک من

دانلود کارت پرنسسی

کودک من

دانلود کارت تینکر بل

کودک من

لطفا برای دیدن نمونه کارت های بیشتر و دانلود تم های تولد به قسمت "تولد با تم های مختلف+ دانلود" مراجعه کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

parichehr
27 دی 91 11:15
ممنونم سپیده جان واقعا لطف کردی.
مامان شیدا
8 بهمن 91 20:07
سلام سپیده جون میشه لطف کنی آدرس فایل تم انگری برد را بگی کارت تولد و ریسه و ....برای تولد پسر یکی از دوستام میخوام ممنون میشم عزیزم


سلام. به این لینک مراجعه کنید و قسمت پایین این لینک تمام لینک های مربوط به این نوع تم رو گذاشتم. امیدوارم مفید باشه.
http://koodakeman91.niniweblog.com/post1148.php
خواهر فرناز
17 بهمن 91 23:17
ممنون جوابم را دادین بله همین سایت هایی که وبلاگ ها استفاده میکنند عکس میدی فایل بازه سریع با فتوشاپ عکست را جای اون عکسه میذاره وبهت تحویل میده ممنون میشم اگه میدونید آدرس هاشون را بهم بدین راستی من مشتری پرو پاقرص وبلاگتونم خیلی مطلباتون قشنگه ولی شرمنده براتون نظر نمیذاشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد