وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیین تنگ ماهی

1391/11/1 19:11
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,820 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که خونه رو تمیز کردم دیدم تنگ خالی رو ناهار خوری کثیف شده بعد از اینکه خوب شستمش خاک شنی هاشو ریختم توش تا پف کردند و بعد دو تا از درخت ها و دو تا قو از اسباب بازی های شما رو کش رفتممم!!!خجالتو عشقولانه تنگو تزیین کردم و برای اینکه از چشمان تیز بینت مخفی بماند گذاشتم رو اپن اشپزخانه.

با تشکر از سوده جان

http://amirmahdim.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر مهدی (سوده)
1 بهمن 91 19:26
قربونت برم سپیده گلم.
مامان امیر مهدی (سوده)
1 بهمن 91 19:28
فدات بشم سپیده جان
مامان علی خوشتیپ
2 بهمن 91 9:41
مامان علی خوشتیپ
2 بهمن 91 9:44
سلام سپیده جون برای ترشی پرسیدم.اونا هم نصف لیوان سرکه میذارن...چرا شما نمی خوای بذاری؟ ولی ظرف ترشیتو باید پر بکنی،تا جایی که امکان داره.ساقه کرفس و هویج هم بذار با نمک و فلفل سبز تند.بعد از 4 روز یه گل کلم رو بچش اگه نمکش کم بود اضافه کن.مثل خیارشور. حالا بازم برات سئوال میکنم.
مامان علي خوشتيپ
2 بهمن 91 21:51
سلام عزيزم.طرز تهيه يه ژله رو گذاشتم.خواستيد تو وبتون قرار بديد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد