وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

کودک من

شلوار

نقطه به نقطه حروف بزرگ الفبای انگلیسی

1391/11/1 19:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
14,517 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلب اشکالی گذاشتم که باید از A تا Z به هم وصل شوند تا شکل کامل بشه. موقع وصل کردن با صدای بلند حروف الفبا رو به ترتیب بخونید.

این ماشین آتش نشانی رو از Aتا Z کامل کن

کودک من

این پروانه رو از A تا Z به هم وصل کن و کاملش کن

کودک من

چاه آب رو از A تا Z به هم وصل کن. موقه وصل کردن حروف الفبا رو با صدای بلند بخون.

کودک من

می تونی این کدو رو کامل کنی ؟ موقع وصل کردن حروف الفبا رو به ترتیب بخون.

کودک من

این هویج با وصل کردن A تا حرف O کامل می شه. کاملش کن.

کودک من

این خرگوش رو با وصل کردن از حرف A به حرف N تکمیل کن.

کودک من

این یکی خرگوش از حرف A تا حرف M است.

کودک من

یه خورشید که با وصل کردن نقطه ها از حرف A تا حرف I کامل می شه

کودک من

سبد تخم مرغ از حرف A تا حرف H

;,n; lk

یه روز بادی که با وصل کردن نقطه ها از حرف A تا حرف E کامل می شه

کودک من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم
19 اردیبهشت 95 21:05
سلام ببخشید این تصاویری که نقطه هارو به هم وصل میکنن با چه نرم افزاری درست کردید؟؟اسمشو لطفا بگید.بهش نیاز دارم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. اینا تصاویری هستند که کپی شدن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد