وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

عروسک دایناسوری با لوله دستمال

1391/11/30 15:38
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,627 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من 

یه کاردستی که بچه ها رو مدتی سرگرم می کنه تا باهاش بازی کنند و خلاقیت رو در اونها بوجود می یاره.

یه لوله دستمال توالت و قیچی و چسب و عکسهای کپی شده رو در اختیارشون بزارید و ازشون بخواهید مانند نمونه درست کنند

کودک من

سیاه و سفید دایناسور

کودک من

کودک من

 

لینک های دایناسوری

بنر تولد دایناسوری قابل چاپ

تولد علی

پکیج تزیینات با تم دایناسور

 کاور بشقاب دایناسوری قابل چاپ

کارت دعوت و تشکر دایناسوری قابل چاپ

 مدل لباس دایناسوری

 طرز درست کردن کلاه دایناسور (سری اول)

  رنگ آمیزی دایناسور ها

 چطور یه اژدها بکشم ؟ (نمونه 1)

 نمونه بنر Happy Birthday

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خوشبخت باشید
2 بهمن 91 2:16
سلام لحظه های با آرامش رو بهتون تبریک میگم فروشگاه پرسل اولین فروشگاهی هست که 20 درصد تخفیف خورده محصولاتش تاالان 800 وبلاگ از سرویس نی نی بلاگ از ما خرید کردند که پر فروش ترین محصول فرم دهنده مو بوده شما می تونید به آدرس زیر برید برای تماشای محصول http://persell.marketfa.biz/prod-103.html خانم رسولی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد