وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

کودک من

شلوار

تدریس حروف الفبای بزرگ انگلیسی حرف A تا حرف N

1391/11/7 19:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
36,387 بازدید
اشتراک گذاری

برای اینکه حروف الفبای زبان انگلیسی خوب برای بچه ها جا بیفته از رنگ آمیزی شروع کنید. بچه ها عاشق رنگ کردن هستند و این بهانه ای است برای تدریس حروف و نام

سعی می کنم که تدریس حروف کوچک و بزرگ رو در قسمت آموزش زبان انگلیسی به کودکان شروع کنم .

برای اینکه حروف الفبای زبان انگلیسی خوب برای بچه ها جا بیفته از رنگ آمیزی شروع کنید. بچه ها عاشق رنگ کردن هستند و این بهانه ای است برای تدریس حروف و نام

سعی می کنم که تدریس حروف کوچک و بزرگ رو در قسمت آموزش زبان انگلیسی به کودکان شروع کنم .

کودک من

Ant

کودک من

Butterfly

کودک من

Caterpillar

کودک من

Dinosaur

کودک من

Elephant

کودک من

Fish

کودک من

Girl

کودک من

House

کودک من

Ice-cream

کودک من

Jar

کودک من

Kangaroo

کودک من

Ladder

کودک من

Mountains

کودک من

Nest

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

negash.ir
8 بهمن 91 1:11
سلام مادر گرامی با قالبها،عکسها،کلیپهاو صوتهای متنوع منتظر شما هستیم.
مامان ایدین
8 بهمن 91 1:43
خیلی اسونه سپیده جون امتحان کن اگه پیشت بودم ده تا واست میبافتم مدل های دیگه هم بلدم
مامان پریسا
8 بهمن 91 21:27
سلام سپیده جان این پست عالی بود من سیوش کردم.اگر باز هم از این کارها داری یا ایشالله خواهی داشت حتما خبرم کن.مرسی عزیزم.
bahareh
23 آبان 92 23:49
عزیزم میشه بقیه حروف رو هم به ایمیل من بفرستی واقعا لازمش دارم
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. بهاره عزیز این قسمت رو باید بگردم و بقیه رو پیدا کنم . ان شالله پیگیر مطالب وبلاگ باشید سعی می کنم در اسرع وقت بزارم. با تشکر از حضورتون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد