وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

جشن تولد شیدا عزیز با تم هلو کیتی

1391/11/25 14:56
نویسنده : وبلاگ کودک من
25,284 بازدید
اشتراک گذاری

کیک

این میز کادو ها و کلاه ها و سوت سوتک هاست

میز کادوها

niniweblog.com

این سبد گیفت مهمانان کوچولوئه که برای دختر خانم ها گیره سر با طرح کیتی و استیکر کیتی و برای آقا پسر ها عروسک اسپایدر من و استیکر بن 10 و همچنین شکلات بود و کارت های تشکر مهمانان  هم بهشون وصل شده بود.

 

گیفت

 

 

 متن داخل کارت تشکر

 

گیفت1

 

 

اینم متن کارت تشکر مهمانان

 

متن کارت تشکر

 

 

 

niniweblog.com

 

تزئینات خانه با تم هلو کیتی که با زحمت زیاد مامانی و کمک باباجونم درست شده بود

 

تزئینات1

 

 

تزئینات2

 

 

ریسه عکس های من

 

 

 

تزئینات3

 

 

 

تزئینات4niniweblog.com

 

من و کیک تولدم که از زمین تا آسمون با اون چیزی که مامانی و باباجونم سفارش داده بودند فرق می کرد ولی یه کمی به کیتی شباهت داشت.

 

کیک

 

niniweblog.com

 

من و دوستام که به ترتیب از راست به چپ اسماشونو براتون میگم

 

آرشام ، آناهیتا ، آرمیتا ، آرمان ، آریانا ، ترانه و رسا

 

متاسفانه بعضی از دوستام تو این عکس نیستند. 

 

دوستام

 

niniweblog.com

 

 اینم میز شاممونه

 

میز شام

 

 

میز شام2

 

 

میز شام3

 

 

میز شام4

 

 

 

 با تشکر از مامان شیدا

http://sheydakhoshgele.niniweblog.com

لینکهای مربوطه

تولد پرنیا

تولد ریحانه

تولد ریحانه

تولد هانا

تولد لیلیا

تولد باران

کاردستی کیتی

نمونه ریسه هلو کیتی

کارت دعوت کیتی قابل چاپ

کلاه بافتنی کیتی

نمونه کار تولد هلو کیتی

دانلود فایل PSD هلو کیتی

دانلود فایل زیپ شده هلو کیتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیان کوچولو
25 بهمن 91 11:10
عزیزم سلام عکسای جشن دندونی کیان جون گذاشتم .. من برای جشنم از وبتون خیلی کمک گرفتم و از این بابت ازتون ممنونم
سیدمسیب
25 بهمن 91 21:20
سلام وبلاگ زیبایی داری ...به منم سربزن ونظربده......خواستی تبادل لینک کنیم.....منتظرتماااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد