وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

مدل کیک پوشک با دامن توتو

1391/11/27 9:18
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,082 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

دوستان عزیزی که پست های وبلاگ "کودک من" رو دنبال می کنند اگه خاطرشون باشه نمونه ها و آموزش های زیادی از کیک پوشک رو گذاشتم. بعضی از مامانها از این ایده ها استفاده کردند و موقع از پوشک گرفتن بچه هاشون از پوشک های اضافی و وسایلی که از جشن تولد بچه هاشون باقی مونده بود استفاده و باهاشون یه کیک پوشک کوچیک برای یادگاری درست کردند. حال نمونه کیک پوشک با دامن توتو.

دوستان عزیزی که پست های وبلاگ "کودک من" رو دنبال می کنند اگه خاطرشون باشه نمونه ها و آموزش های زیادیی از کیک پوشک رو گذاشتم. بعضی از مامانها از این ایده ها استفاده کردند و موقع از پوشک گرفتن بچه هاشون از پوشک های اضافی و وسایلی که از جشن تولد بچه هاشون باقی مونده بود استفاده و باهاشون یه کیک پوشک کوچیک برای یادگاری درست کردند. حال نمونه کیک پوشک با دامن توتو.

لینکهای مربوط به دامن توتو

 آموزش دامن توتو کوتاه

 آموزش دامن توتو بلند

 نمونه های دامن توتو

  نمونه های دامن توتو با تم های مختلف

 آموزش حلقه توتو

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

 لینکهای مربوط به کیک پوشک

  آموزش تصویری کیک پوشک

 نمونه های ساده کیک پوشک

 طرز درست کردن کیک پوشک

 نمونه های کیک پوشک برای جشن قدم

مدل کیک پوشک پسرونه سری اول

 مدل کیک پوشک پسرونه سری دوم

مدل کیک پوشک دخترانه (سری اول)

مدل کیک پوشک دخترانه (سری دوم)

کیک پوشک به شکل گل

 نمونه کیک پوشک خرسی

مدل های دیگری از کیک پوشک

مدل دیگری از کیک پوشک سری دوم

مدل قورباغه ای کیک پوشک (سری اول)

مدل قورباغه ای کیک پوشک (سری دوم)

مدل کیک پوشک (سری 15 )

 لینکهای مربوط به دامن توتو

  آموزش دامن توتو کوتاه

  آموزش دامن توتو بلند

  نمونه های دامن توتو

   نمونه های دامن توتو با تم های مختلف

  آموزش حلقه توتو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدرهام جون
27 بهمن 91 17:08
سپیده جونم تو بینظیری،همیشه به وبت میام ولی انقدر چیزای خوب ومتنوع میبینم نمیدونم برای کدومشون نظر بدم. اینو بدون خیلیییییییییییییییییییی وبتو دوست دارم .گل دخملتو ببوس
ثمین
27 بهمن 91 20:19
چ خوشکله! اینجوریشو ندیده بودم!
ayda
5 شهریور 93 20:24
dostam karat khoshgele man dost daram bashi salam dostam page zibai darin be page manam sar bezanin khoshhal misham. ba tabadole link ham movafegham albate age shoma mayel bashin sismonikadeh.blogfa.com nini-aysaan.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد