وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیین بادکنک با تم خرس پو

1391/11/27 9:52
نویسنده : وبلاگ کودک من
13,784 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

برای تزیین بادکنک به شکل خرس پو به این وسایل نیاز دارید :

بادکنک صورتی و زرد - نوار چسب - ماژیک دائمی مشکی - قیچی - برگه ای که دانلودش رو براتون گذاشتم.

دانلود برچسب روی بادکنک خرس پو

اول از همه این فایل رو دانلود کنید و پرینت بگیرید. روی برگه های کشی دستمالی صورتی طرح خوک و روی زرد طرح گوش های خرس پو رو بکشید. دقت کنید موقع کشیدن و برش دستمال دو لایه باشد. از چسب برای چسباندن گوشها استفاده کنید.

کودک من

کودک من

حالا از ماژیک مشکی برای کشیدن صورت طبق فایلی که دانلود کردید استفاده کنید.

کودک من

لینکهای مرتبط

دانلود کارت دعوت و کارت تشکر خرس پو

وسایل تولد شادی جان

تولد آرتین

تولد آرتین 2

 تولد امیر حسین

 تولد یزدان

نمونه دیگری از تزیین بادکنک برای جشنها 

 تزیین بادکنک برای جشن تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مبینا
30 تیر 94 22:20
عععاااللللللللللللیییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد