وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد کیانا عزیز با تم هلو کیتی

1391/11/30 14:42
نویسنده : وبلاگ کودک من
39,386 بازدید
اشتراک گذاری

قلب کیانا کوچولوی مامان و بابا قلب

 

 کیانا و دخترعمه اش مهرانا

 

 

 یک ساعت قبل از شروع جشن

 

 بعد از رفتن مهمونها

 کارت دعوت که با مقوا رنگی براشون پاکت درست کردم و عکس کیتی رو چسبوندم روشون .

 

 

 تزئینات سقف

 

 

 

 

 عکسهای 1 تا 12 ماهگی نفس طلا

 

 

 

 خوش آمدگویی درب ورودی

 

 کیک که قرار بود عکس روش کیتی باشه ولی به همه چیز شباهت داره به جز کیتیناراحت

 

 شمع گل که می چرخید ولی فشفشه ها و شمع های تزئینی روی میز رو یادم رفت ناراحت

 

 ژله رنگین کمان که اولین بار بود درست می کردم و انتظار نداشتم که خوب در بیاد . مهمونها هم خیلی خوششون اومده بود و دستورش رو می پرسیدن.

 

طرز درست کردن ژله رنگین کمان

نمونه های ژله رنگین کمان

 

 

 

 

  

  چراغ خواب کیتی که همون روز چراغش سوخت ناراحت

 

 بادکنک تنها

 

 ساعت فرود فرشته ما از آسمون

 

 

 

 کیانا و کادوهای تولدش

 

 وای خدای من چه کادوهای خوشکلی دست همگی درد نکنه

 

 با تشکر از مامان کیانا کوچولو

http://kianajooni.niniweblog.com/

تولد کیتی ها

تولد پرنیا

تولد ریحانه

تولد ریحانه

تولد هانا

تولد لیلیا

تولد باران

تولد شیدا

کاردستی کیتی

نمونه ریسه هلو کیتی

کارت دعوت کیتی قابل چاپ

کلاه بافتنی کیتی

نمونه کار تولد هلو کیتی

دانلود فایل PSD هلو کیتی

دانلود فایل زیپ شده هلو کیتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد