وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد امین عزیز با تم سبز آبی

1391/12/13 15:48
نویسنده : وبلاگ کودک من
11,704 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

اینو گذاشته بودم. کسی ندید. فقط بعضی بچه ها لاک زدن.

مهمونها فکر کرده بودن کادوه استفاده نکردن.

کودک من

میز عصرونه. سالاد ماکارونی + آش

و دسر هم که ژله بود.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

طرز درست کردن ژله خورده شیشه

ژله خرده شیشه روز عشق

طرز درست کردن ژله تصویری

طرز درست کردن ژله سوپرایز 1

کودک من

با تشکر از سعیده خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

yalda
13 اسفند 91 16:01
سلام دوست من وبلاگ خوب ومفیدی دارین..تبریک میگم.. به وب من هم سربزن...در صورت تمایل تبادل لینک کنیم... منتظرممممممممممممممممممم
معصومه مامان آرتین
13 اسفند 91 16:02
سلام سپیده جون خسته نباشی. بازم براتون زحمت دارم عزیزم من عدد 1 با تم زنبور که بشه دانلودش کرد میخوام. ممنون میشم اگه بذارین.
خواهر فرناز
13 اسفند 91 17:30
2 تا پست تولدش هست یکی در مدرسه یکی هم در منزل فقط اگه عکساش را گذاشتین بهم خبر بدین منم ببینم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد