وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیین تخم مرغ نمونه 7

1391/12/15 9:08
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,569 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

برای تزیین این نوع تخم مرغ از تخم مرغهای پلاستیکی که از وسط جدا می شوند استفاده می کنید.

برای شروع کار تخم مرغ را از وسط از هم جدا کنید و سطح بیرونی رو کاملا چسب کاری کنید.

کودک من

اکلیل را روی سطح چسب کاری شده بپاشید و اجازه دهید برای 1 ساعت یا بیشتر تا خشک شود

کودک من

روبانی را قیچی کنید و به دور تخم مرغ بچسبانید

روبان دیگری را به شکل پاپیون درست کنید و در آخر کار به تخم مرغ بچسبانید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای مرتبط

هدیه برای کودکان

نمونه های تزیین سبد تخم مرغ برای عید سری 1

نمونه تزیین سبد تخم مرغ دخترانه و پسرانه برای عید سری 2

نزیین سبد کوچک نمونه 3

آموزش تصویری تزیین سبد به شکل توتو نمونه 4

نمونه های تزیین سبد توتو نمونه 5

استیکرها برای تزیین سبد عید

دانلود سبد ساده

دانلود جعبه گیفت تخم مرغی

آموزش رنگ کردن تخم مرغ عید

تزیین تخم مرغ نمونه 1

تزیین تخم مرغ نمونه 2

تزیین تخم مرغ نمونه 3

تزیین تخم مرغ نمونه 4

 تزیین تخم مرغ نمونه 5 (از طریق پوست پیاز)

تزیین تخم مرغ نمونه 6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان روانشناس
16 اسفند 91 16:16
مامان عزیزم خوشحال میشم نظر شخصی شما رو در مورد تفاوت مادر آگاه و مادر ناآگاه بدونم . ممنون
مامان یزدان
19 اسفند 91 9:03
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد