وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

کودک من

شلوار

کلوچه گوشت چرخ کرده برای کودکان

1391/12/24 23:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,011 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

*مواد لازم

گوشت چرخ کرده: 1 بسته
-سبزیجات یخ زده مخلوط (ذرت،هویج،لوبیای سبز): 1 بسته
-پودر سیر، نمک، فلفل: به میزان لازم
-خمیر آماده برای کلوچه

 

*طرز تهیه:

فر را روی 325 درجه فارنهایت قرار دهید. کف ماهیتابه را از خمیر پای بپوشانید و سبزیجات را در داخل یک ظرف ریخته و 2 پیمانه آب روی آن ریخته و اجازه دهید تا به مدت 2 دقیقه بجوشد. گوشت چرخ کرده را برشته کنید سپس آن را با سبزیجات به خوبی مخلوط کنید. مواد ترکیب شده را داخل خمیر پای ریخته سپس سیر، نمک و فلفل را روی آن بپاشید. سپس روی آن را با خمیر پای بپوشانید. کلوچه گوشت چرخ کرده را به مدت 1 ساعت در داخل فر قرار دهید و منتظر شوید تا طلایی رنگ شود. در پایان 5 تا 10 دقیقه صبر کنید تا کمی خنک شود سپس آن را به قطعه قطعه کرده و سرو کنید.
 
کودک من

 

منبع:babycenter

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد