وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

کودک من

شلوار

عید

1392/1/11 2:12
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,946 بازدید
اشتراک گذاری

شعر 2 تا 3 سال:

 آي بچه ها بخنديد                     آمده عيد نوروز

هر روزتان نوروزه                        نوروزتان پيروزه

شعر 3 تا4 سال:
آهاي آهاي بهاره                       بهار اومد دوباره

گلهاي زرد و لاله                       روييده هر كناره

بهاره و بهاره                            بهارصفا مياره

 بلبل رو شاخه گل                    گنجشكه رو چناره

داره آواز مي خونه                     اين آواز بهاره

شعر 4 تا 5 سال و پيش دبستاني:

 من بهارم، فصل باران سبز و خرم، شاد و خندان

دوست دارم دانه ها را دوست دارم ماهيان را بازي پروانه ها را

توي چشمه، توي دريا دوست دارم آسمان را دوست دارم هر كجا را

آفتاب مهربان را باغ و بستان، كوه و صحرا دوست دارم روي گل را

دوست دارم دوست دارم رنگ گل را بوي گل را من بهارم، من بهارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
11 فروردین 92 4:03
عزیزم سپیده جون خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد