وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد ترانه عزیز

1392/2/21 2:24
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,092 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

عکسهای ترانه از موقعی که تو دل مامانش بوده تا الان

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

میز میوه(با میوه و بستنی میهن از مهمونها پذیرایی کردیم)

کودک من

دفتر یادبود

کودک من

میز چای و تنقلات

کودک من

کودک من

کودک من

میز گیفتها

کودک من

بیسکوئیت های ترانه

کودک من

کیک ترانه و.....................ترانه

کودک من

کودک من

تاج ترانه

کودک من

کودک من

میز شام

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

شام :دلمه برگ .الویه توپی.سوسیس بندری .

دسر :ژله بستنی.ژله و سالاد میوه و چیپس و ماست

سالادها:اندونری.فصل.الویه

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

هدیه مامان وبابا

کودک من

کودک من

چاپ تبریک تولد از طرف ما در روزنامه 7 صبح!روزنامه مورد علاقه بابا فرشید

کودک من

کودک من

با تشکر از مامان ترانه

http://taranehalvandian91.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 اردیبهشت 92 4:24
سلام مامان مهربون....يه خبر بد...وبلاگمون مسدود شد....همش پريد..........اين لينك جديد وبلاگمونه....بهمون سر بزنيد....لينك جديد رو ثبت كنيد لطفا و بازم پيش ما بيايد...منتظرتونيم
مامان سيد محمد سپهر
21 اردیبهشت 92 8:54
سلام عزيز دلم سپيده جان!منوحسابي شرمنده كردي ! انشاء الله بتونم جبران كنم.اصلا فكر نمي كردم دزفولي باشي و از راه دور اين محبت را نثارم كني. مي بوسمت و برات بهترين ها را آرزو دارم.كتاب هاي خوبي بود محمد سپهر حسابي علاقمند شد ولي متاسفانه سي دي كار نمي كرد ، نمي دونم سوخته بود يا اينكه خالي بود..... واقعا منو ذوق زده كردي..توي اين شهر كه هيچ كس به هيچ كس اعتمادي نداره.....برام جالبه كه دوستيمون رنگ و بوي خوبي گرفته....اگه چيزي از تهران خواستي حتما خبرم كن برات بفرستم...
شاینا و مامانی
21 اردیبهشت 92 12:00
سلام سپیده جونم واقعا مرسییی خیلی کمکم کردی فتوشاپ قبلنا خیلی کار کردم ولی الان نه اگه اشکال نداره واسم نمونه هاتو بفرست منم سعی میکنم بتونم درست کنم بازم مرسی روی ماه ساجده رو ببوس
maman taraneh
31 اردیبهشت 92 23:05
mamnon az mohabatet sepideh jonam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد