وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

میان وعده ناگت مرغ قلقلی

1392/2/22 6:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,390 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

پیشنهاد می کنم این ناگت مرغ قلقلی رو برای کوچولوهاتون درست کنید. خیلی خوشمزست

زن داداشم برای دختر 11 ماهش ناگت مرغ قلقلی رو برای میان وعده درست کرد و دیدم که دختر منم با ذوق و شوق شروع به خوردن کرد . منم تصمیم گرفتم براش درست کنم و چون جز غذاهای انگشتی هست بچه ها بیشتر دوست دارن.

سینه مرغ و پنیر پیتزا و کمی نمک و کمی آرد سوخاری رو تو غذا ساز بزارید تا مایه مورد نظر بدست بیاد. کمی از مواد رو بردارید و قلقلی درست کنید و تو آرد سوخاری غلتش بدید و سرخ کنید.

من 6 تا 6 تا از این قلقلی ها جدا کردم و تو فریزر گذاشتم تا هر وقت خواستم در بیارم و براش سرخ کنم.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان آریا
22 اردیبهشت 92 11:13
سلام
عالیه هر چی میخوام دارین
با اجازه لینک شدین
میخوام برا پسرم تولد با تم میکی موس بگیرم ولی نمیدونم کجا میتون تزیینات رو دانلود کنم میشه ادرس رو برام بفرستین مرسی


سلام خانمی. اخر این لینک رو ببینید

http://koodakeman91.niniweblog.com/post1940.php
شهین مامان نوید نوین
22 اردیبهشت 92 15:46
سلام دوست جونم خوبی ؟ کم پیدا شدی
شهین مامان نوید نوین
22 اردیبهشت 92 15:48
خیلی جالب بود حتما می درستم هه هه
مامان آنی
22 اردیبهشت 92 18:14
ستایش*مامان محمود
22 اردیبهشت 92 23:15
سسلام خانمی وبتون عالیه خیلی زحمت میکشی وقتی میبنم هرروز آپ هستید ومطالب جدیدمیذاری معلومه که اینکاروباذوق برابچها انجام میدید خسته نباشید
راستی من براتولد2 سالگی پسرم یه تم پسرونه ی جدیدمیخوام میشه دانلود فایل تمهای پسرک شیرین یا پسرک آبی-تم کایلو-تم دروا پسرونش یاتم هواپیما روتو وبتون بذارید


سلام خانمی. تم میکی موس و جنگل کلی برای دانلود دارم و این تم ها رو باید وقتی باشه که سرچ کنم.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
25 اردیبهشت 92 1:04
خوشمزه به نظر مياد...بذار امتحانام تموم شه ميخوام با همكاري مامي يه نيمچه انقلابي در تغذيه راه بندازيم...غذاهامون خيلي يكنواخت شده
سوسن
5 خرداد 92 18:17
سلام وب زیبایی دارید می تونید مقدار این مواد کامل بگویید مثل پنیر چقدر میخواد سینه مرغ اول باید اب پز کرد ؟ ممنون هز راهنماییتون


سلام سوسن عزیز. من یه نصفه فیله سینه مرغ رو که بسته بندی هستند بدون اینکه بپزم با 1 قاشق چایخوری آرد سوخاری و یه ق غ پر پنیر پیتزا گذاشتم.
سحر
12 خرداد 92 19:32
منون مادر کدبانو.خانمی پیاز لازم نیست؟



سلام. من پیاز نزدم ولی می تونید پیاز رو هم تو غذاساز بزارید .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد