وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

کودک من

شلوار

پروژه پنیر و نان تست

1392/4/7 15:20
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,880 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

دخترم اصلا پنیر دوست نداره و این ایده رو برای دادن پنیر انجام دادم.

پنیر خامه ای رو روی نان تست پهن کردم

کودک من

پودر چهار مغز رو روی اون پاشیدم که داخل این پودر کنجد هم آسیاب کردم.

کودک من

یه نان تست دیگه روی اون گذاشتم و داخل ساندیچ ساز گذاشتمو . می تونید توی فر و یا تستر و یا حتی تو ماهیتابه گرمش کنید تا پنیر آب بشه و به خورد نان بره.

کودک من

اینجوری شد.

کودک من

مسلما تمام اون رو نی نی ها نمی تونن بخورن . نصفشو خودتون بر می دارید و نصف دیگه رو به نی نی می دید و جلوی نی نی اونقدر با ولع می خورید و برای خودتون به به می گید که انگاری دارید چلو کباب می خورید تا اشتهای نی نی رو برانگیزیدنیشخند

کودک من

بعد از 3 گاز کوچولو زدن نی نی دیگه نمی خواد بخوره و شما هم که حیفتون می یاد بقیش رو نخوره و تصمیم می گیرید با بازی گاز گرفتن و شمع روشن خاموش کردن و فوت کردن بهش کاری کنید تا دوباره بخوره.

کودک من

در آخر نی نی نان رو باز می کنه و تکه تکه شروع می کنه به خوردن

کودک من

و این شد پروزه نان تست و پنیر و چهار مغز

لینکهای که شاید دوست داشته باشید

چیپس خانگی  حلیم گندم 1  ناگت مرغ قلقلی

حلوای هویج  سوپ شیر  سیب زمینی قلقلی

سوپ گوجه  آبگوشت کشک  گوشت قلقلی

خورشت گل کلم  سیب زمینی در فر  حلیم گندم 2

یه غذای پر کالری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

شاینا و مامانی
8 تیر 92 3:41
سپی جونم کاشکی عکس خودتم میذاشتی خخخخخخخخخخ


خخخخخخخخخخ
دختر کویر
8 تیر 92 7:50
سلام سپیده جان
باشه چشم حتما


سلام. ممنون خانمی.
مامان یزدان
8 تیر 92 8:47
عزیزم حتما رای می دم.


ممنون خانمی.
نیک پاک
8 تیر 92 15:16
سلام عزیزم خوبی؟
یه مدت وقت نکردم بت سر بزنم و الان هم دوباره آپ شدم. بهم سر بزن و بی زحمت به اسم فروشگاه اینترنی لینکم کن.تو هم البته همچنان لینکی تو وبلاگ نیک پاک .
مرسی دوستم


با سلام. خانمی من خیلی وقته شما رو لینک کردم.
مریم
8 تیر 92 20:13
شیما مامان امیر سام
9 تیر 92 8:49
سپیده جان،ممنون از وبلاگ خوبت..واقعا مفیده..ایشا الله همیشه دخترت صحیحو سالم باشه..خدا حفظش کنه..امیر سام من هم داره هشت ماهش تموم میشه..


سلام. با تشکر از بازدیدتون.
مامان بهراد
9 تیر 92 19:33
سپیده جوووون بدو بیا عکس های تولد بهراد آمادست
negin
12 تیر 92 12:08
ماشالله به دخمل ناناز آپمممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد