وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

پاستا با قارچ و سس خامه

1392/4/16 15:16
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,198 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

با تشکر از سروه عزیزم از وبلاگ "آشپزیهای مامانم"

لازمه بگم که مواد این غذا بسیار ریز و کم است چون برای یه نی نی 1 سال و 8 ماه درست کردم. قلب شما اگه خواستید برای اهالی خانه درست کنید مواد رو خیلی ریز نکنید.

اول پیاز و موسیر رنده شده رو با کمی کره تفت دادم. ( تو دستورش کره نبود و روغن بود. بجای موسیر هم می تونید از سیر استفاده کنید.)

چه می کند عطر این موسیر...

سینه مرغ ریز شده رو اضافه کردم.

کودک من

داخل آب قابلمه کمی نمک و روغن ریختم و وقتی جوش اومد پاستاها رو اضافه کردم.

کودک من

قارچ رو خرد کردم و به مواد اضافه کردم و کمی آبلیمو ریختم تا قارچ ها سیاه نشن.

 کودک من

وقتی قارچ ها آب انداخت شیر و خامه رو اضافه کردم و گذاشتم تا جوش بیاد.

کودک من

نمک و کمی فلفل و پودر اویشن هم اضافه کردم. تو دستورش جعفری هم بود که من نزاشتم. در آخر زیر اجاق رو خاموش و پنیر پیتزا رو اضافه کردم.

کودک من

پاستاها رو آبکش کردم و کمی گذاشتم تا دم بکشه ولی نه در حد ته دیگ گرفتن. (تو دستورش نبود.) و تو بشقاب دخترم ریختم و مایه رو ریختم روی اون.

کودک من

دخترم پاستاهاش رو جدا می کرد و می خورد و منم از موادش کم کم بهش می دادم. بقیش رو هم خودم خوردم.

خیر سرم تو رزیمم نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سروه مامان حنا
16 تیر 92 16:42
سلام سپیده جون کارت حرف نداره نوش جون دخمل عزیزم و البته خودت
تصویر رو در آلبوم دوستان گذاشتم
ممنون بابت لینکت


سلام. خانمی دست شما درد نکنه.
زهرامامانه ایلیا جون
16 تیر 92 17:49
سلام گلم بله موافقم این ارایشگاه ها ی مخصوص کودکان خیلی عالیه عزیزم شما از دوم شهر هستید البته اگه دوست دارید جواب بدین
هدی جون
16 تیر 92 20:48
سلام دوست خوبم مهسا کوچولو در مسابقه ني ني شكمو شركت كرده اگه دوست داشتي 499 بنويس و به شماره 20008080200 پيامك بفرست ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد