وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

خوراک لوبیا چیتی

1392/6/14 1:26
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,632 بازدید
اشتراک گذاری

به این می گن یه شوهر خوب ! بهش می گم : ناهار چی درست کنم ؟ می گه ؟ لوبیا چیتی !

یعنی دلهره گرفتم که الان یه فسنجونی چیزی بگه !

البته فکر نکنید اینقدر آسونه چشمک با این روش لوبیا چیتی شما خیلی بهتر از کنسرو می شه!

;

مواد لازم : لوبیا چیتی ٢ پیمانه - پیاز ٢ عدد - گوجه ٢ عدد - رب گوجه ١ ق غ - سیب زمینی ١ عدد - نمک و فلفل و آبلیمو

طرز تهیه :

لوبیا ها رو از شب قبل خیس کردم و صبح آبش رو عوض کردم . ١پیاز رو خلالی ریز و تفت دادم. پوست گوجه رو گرفتم و ریز کردم و با پیاز سرخ کردم تا آب گوجه تمام بشه . (برای اینکه پوست گوجه راحت کنده بشه تو آب ولرم بزارید.)

;

لوبیا ها رو هم اضافه کردم و با آب گذاشتم حسابی جا بیفته. سیب زمینی رو هم نگینی کردم و سرخ کردم و بهش اضافه کردم. می تونید بجای سیب زمینی از قارچ استفاده کنید.  

;

پیاز آخر هم سرخ کردم با نمک و فلفل و یک عدد عصاره بهش اضافه کردم.

;

و با آبلیمو بردم سر سفره. می تونید با آویشن و یا جعفری تزیینش کنید. اگه بخواهید خوراک لوبیا غلیظ بشه ١ ق غ آرد گندم رو توت آب حل کنید و بهش اضافه کنید.

به قول دزفولی ها : اورح لوبیا کنسروی!

;

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

درهم از زندگی
14 شهریور 92 1:39
سلام وبتون عالی بود . خوش به حال دخمل کوچولوتون که همچین مامانی داره.


slm. fadaye shoma
مامان دنیز
14 شهریور 92 9:01
حتما درست میکنم شوهر منم عاشق لوبیاست
معصومه مامان آرتین
16 شهریور 92 12:11
ای ول بابا شوهر منم عاشق لوبیاست!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد