وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

کودک من

شلوار

آش جو و شلغم و عدس

1392/8/19 13:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,267 بازدید
اشتراک گذاری

یه غذا که مناسب برای فصل سرما و به دلیل داشتن شلغم بسیار برای کودکان مفید است.

مواد لازم که میتونه سلیقه ای باشه من توش اینا رو ریختم

عدس

ماش

جوپرک

سیب زمینی

هویج

شلغم

پیاز

گوشت ماهیچه با قلم

انواع سبزی خرد شده 

مقداری نمک

همه مواد رو بجز سبزی با هم ریختم توی دیگ و گذاشتم بپزه و 10 دقیقه آخر سبزی ها رو اضافه کردم ..و بعد از پخت همه مواد رو با میکسر مخلوط کردم.

امیدوارم این سوپ ساده رو توی سلامتی کامل درست کنین و میل بفرمایین نه توی بیماری.

با تشکر از مامان رایان عزیز

http://tinaryan.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد