وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد مارال خانم

1391/5/28 8:05
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,111 بازدید
اشتراک گذاری

تولد مارال جون

 

در ورودی

در داخل منزل

ریسه  های تزئین که با عکس موش شدن  درست شده

کارت تبریکت و کلاه از هر کدوم از کارتا رو به مهمونا به عنوان یادگاری می دادیم

عکس روی کارت

داخل کارت

پشت کارت

 اینم میز(سالاد و برانی و ژله هاو از همه مهمتر خرماو بامیه و مسقطی)

  (ژله میوهای با طعم آلبالوو مخلوط زله و پودینگ)

سالاد اندونزی

برانی بادمجان با طرح گل

ژله آکواریوم

ژله مخلوط

ژله انبه و هندوانه با تکه های آناناس

نوشابه با مارک مارال جون

 اینم سفره افطاربا (نون وپنیرو سبزی و حلیمو البته با سالاد ماکارانی و سوسیس داخل ماکارونی)وخرمای نارگیلی و مسقطی و بامیه که خودم درست کرده بودم وخیلی طرفدار پیدا کرد)

 اینم میز غذا (یا باقالی پلو با گوشت و برنج و جوجه زعفرانی)و دلمه بادمجان

کیک

تدارکات وسایل کیک

 اینم همون عکس روی در ورودی که در اخر مهمونی همه عزیزات یادگاری  نوشتن

دست مامان مارال خانم درد نکنه. من که دهنم آب افتاد شما ها رو نمی دونم

http://maralaghapour.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان آرینا
26 مرداد 91 14:39
سلام اشکال نداره عزیزم بذار
مامان دینا
26 مرداد 91 15:18
خیلی زیبا بودن .دست مامانی درد نکنه .ایشالا فارغ التحصیلی مارال جون
NINIYAN
26 مرداد 91 23:28
سلام تبریک میگم هم به عنوان یه مامان هم به عنوان یه دوست وبلاگ جالی دارید تولد همه این غنچه های قشنگ هم مبارک امیدوارم به وب من هم سری بزنی منتظرتون هستم امیدوارم با نظراتتون خوشحالم کنید و منو جزو لینهاتون قرار بدید من با افتخار شمارا جزو لینها قرار میدم
مامان مارال فرفری
31 مرداد 91 1:39
دستت درد نکنه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد