وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

کودک من

شلوار

نظرات (2)

بافتنی یکی یدونه
8 آذر 92 15:23
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
fatemehmahta
8 آذر 92 15:47
سلام مامان خوش ذوق من همیشه از وبلاگت دیدن میکنم وکلی استفاده و همون طور که خواستی برای همیشه سلامت بودن دختر گلت هم دعا میکنم. الان هم میخوام ازت خیای تشکر کنم و هم بپرسم این لباسای مدل هندونه ای رو از جای می تونم بگیرم دنبال یه چیز خوشگل برای پسرمم از 2تا از عکسا خوشم اومده ولی پیدا نمی کنم.ممنونت میشم اگه جواب بدی .
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام و تشکر بابت لطفتان. این لباسها صرفا نمونه ای است برای شما. ان شالله که خیاطان ما بتوانند استفاده کنند.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد