وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

نیمرو کنجدی

1392/9/10 10:24
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,853 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:

تخم مرغ

کره یا روغن

کنجد 

شوید

نیرو که همه بلدن دیگه بهش شوید و کنجد و کمی نمک میزنم و سه سوته حاضره...به همین سادگی...به همین خوشمزگی...به پسرم به عنوان عصرونه با برنج شل میدم...به دخترم به عنوان صبحونه با نون و شیر

 

با تشکر از مامان رایان

http://tinaryan.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

درهم از زندگی
12 آذر 92 1:38
سلام. این عکس بدون ذکر منبع اصلی که وب در هم از زندگیست آمده این را با دوربین خودم گرفتم .نیمروی من کنجد نداره و پنیر داره و همین طور که مشخصه کنجدی در تصویر دیده نمیشه.
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. تشکر و پیگیری می شود.
مامان تینا و رایان
12 آذر 92 11:58
4 تا نیمرو رو یه کم شوید بپاشید عکس بگیرید مقایسه کنیدببیند چند شماره اختلاف پیدا میشه...کنجد رو اصلا تفت نمیدم ..میپاشم روش ..توی این عکس من پنیر نریختم فقط شویده بعد از گاز برداشتم موقع سرو توش کنجد پاشیدم..این عکس هنوز رو گازه نیمرو..سپیده جون نمی دونم چه توضیحی میشه داد یا قانع کننده بوده توضیحات یا نه ولی بنا به درخواست شما پاسخ دادم ..چون بی از اینا به وبلاگتون دین دارم و از مطالبش استفاده میکنم
وبلاگ کودک من
پاسخ
با تشکر فراوان.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد