وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد ریحانه عزیز با تم کفشدوزک

1392/11/21 8:22
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,665 بازدید
اشتراک گذاری

 


 

 

و دعوتنامه کفشدوزکی که متنشو بابایی نوشتتشویق

 

به تولد کفشدوزکی ریحانه کوچولو خوش اومدین

 

 

 

                

 

 

 عسلم عکس از کل سقف ندارم اینجاهم چند تا از بادکنکا ترکیدهمژه

 

 

 و ریحانه کوچولو نفس مامانی و بابایی

 

 

 

 

 

 

 

        و ژله کفشدوزکی که راضیه خاله جون درست کرده،ممنون خاله جون

  خوشگل خوشگلا  عسل مامانی در پی ژله

       عاشق این نگاهتم مامانیقلبخیره میشی به صورتم ولی دستات یواشکی کارشو انجام میده

                                        خیلی شیرینی قربونت برم

 

 

 

      اینم کیک کفشدوزکی نازنین دخترممرسی باباییماچ

 

 

 

          پیش بسوی کیک خوشمزه قربون نی نی خوشگلم بشمبغل

 

 

 

            مامانی عکسای فوت کردن شمع شخصیه و نمیزارم

 هدیه مامان و بابا

http://nardana.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی آتریسا جون
21 بهمن 92 16:26
مبارم باشه تولدت خوشگلم
ساناز
21 بهمن 92 22:25
از نوشته اتون ناراحت شدم غصه نخورين دنيا همينه عزيزانمونو ميگيره بدون اينكه بفهميم زود دير ميشه بعضي وقتا حتي فرصت خداحافظي هم با عزيزمون نميده ..دركت ميكنم سپيده خانم ..كلي ناراحتتونم باور كنيد هرروز ميومدم ميديدم خبري ازتون نيست ناراحت ميشدم ..حرفتونم قبول دارم آدم تا زنده اس بايد خودش به فكر باشه ... روح برادرتونو در آرامش باشه انشالا غصه نخور
مامانی درسا
23 بهمن 92 8:17
سپیده جون بفرما خصوصی دوستم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
24 بهمن 92 3:56
سلام دوست عزیزم اومدم دیدم پست جدید گذاشتی خیلی خیلی خوشحال شدم خدا می دونه سر میزدم . ببینم پست گذاشتین یا نه خوشحالم که به خونه خودتون سایت کودک من برگشتین . روزگار همینه عزیزم . بهتره حالا همه ما قدر داشته هامون رو بدونیم و برای اونهایی هم که رفتن از بین ما طلب مغفرت و آمرزش کنیم شما هم ما رو حالا کنین اگه ناخواسته ازم ناراحت شدین
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام باتشکرفراوان
ماجون
9 اسفند 92 21:05
تولدت مبارک به ما هم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد