وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 1 سالگی مشکات عزیز با تم کفشدوزک

1393/4/27 12:30
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,238 بازدید
اشتراک گذاری

مشکات کفشدوزکی

اینم کارت یادبود تولد یک سالگیت که خودم طراحی کردم

کارت یادبود تولد یک سالگی مشکات(جلو)

کارت یادبود تولد یک سالگی مشکات(پشت)

اینم از بال و تاج کفشدوزکی که برای تولدت درست کردم

بال کفشدوزکی تولد مشکات جون

تاج کفشدوزکی تولد مشکات

ناهار روز تولد که همه مهمون مامان جون و احمد بابا بودن،ناهار شیرین پلو و کوکو شیرین بود و همچنین قرمه سبزی جای همه خالی،در ضمن دست مامان جون هم درد نکنه

ناهار روز تولد

بابا تسنمونه هیس کس نبود بهد گذا بهم آب بده مجبول سدم خودم بخولم!

مشکات در حال آب خوردن

میز تولدت که با تم کفشدوزکی تزیینش کردم

میز تولد کفشدوزکی

گیفتایی که به دایی جونا دادی

گیفت

اینم دایی جونا!!

دایی جونا

این گیفت هایی که به بقیه ی مهمونا دادیم و خاله جون درستشون کرده بود

گیفت کفشدوزکی

گیفت کفشدوزکی

بقیه تزیینات کفشدوزکی که بیشترشون را با کمک خاله فاطمه درست کردیم

تزیینات کفشدوزکی

تزیینات کفشدوزکی

تزیینات دیوار و پرده که کفشدوزکاش رو خاله فاطمه جون درست کرد

تزییتات دیوار و پرده کفشدوزکی

فلش راهنمای کفشدوزکی اثر خاله جون

فلش راهنمای کفشدوزکی

تزیینات

تزیینات

تزیینات

اینم از کیکتت که اونم کفشدوزک بود

کیک کفشدوزکی تولد یه سالگی مشکات

باقلوا که مامان جون زحمتش رو کشیده بود

باقلوا

دختر قشنگم تولدت مبارک،صد ساله ،نه !هزار ساله شی الهی!!قلب

مشکات کفشدوزکی

فرشته ی آسمونی من ،سالگرد زمینی شدنت مبارکلبخندماچفرشته

مشکات کفشدوزکی

دختر قشنگم قربون خنده هات برم،الهی همیشه شاد باشی!!ماچقلب

مشکات کفشدوزکی

مشکات کفشدوزکی

مشکات کفشدوزکی

مشکات کفشدوزکی

مشکات کفشدوزکی

مشکات کفشدوزکی

مشکات کفشدوزکی

مشکات کفشدوزکی

مشکات کفشدوزکی

مشکات کفشدوزکی

مشکات کفشدوزکیمشکات کفشدوزکی

مشکات کفشدوزکی

خواب مشکات کفشدوزکی

با تشکر از مامان مشکات

http://meshkatjooniema.niniweblog.com

لینکهای کفشدوزکی

تولد مائده

تولد مهتا

تولد نیکا

تولد ابوالفضل

تولد الینا

 تولد آرشام

تولد پرنیا

تولد نیوشا

تولد مهرسا

تولد پرنیا

تولد مهتاب

تولد گیلدا

تولد امیر حسین

تولد پریا

تولد سها

تولد آوا

تولد ستایش

تولد امیر مهدی

تولد فرگل

تولد ویانا

تولد سبحان

تولد پرنیان

تولد آترینا

تولد کیان

تولد آوا

تولد سامیار

تولد نسترن

تولد سلما

تولد زینب

تولد ایلحان

تولد ترنم

تولد رژینا

تولد کسری

تولد فاطمه و محمد رضا
تولد دیانا

تولد شاهین

تولد علی

تولد آنیسا

تولد تبسم

تولد هستی

طرز درست کردن کلاه کفشدوزکی

ایده تولد با تم کفشدوزک

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه ۱

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه 2

نمونه کار تولد کفشدوزکی

طرز درست کردن سیب کفشدوزکی

دسر کفشدوزکی

طرز درست کردن دست بند کفشدوزکی

فایل PDF تولد کفشدوزکی

دانلود چند نمونه تزیینات تولد کفشدوزکی

فایل PSD تولد کفشدوزکی

کاردستی به شکل کفشدوزک

دانلود فایل تولد کفشدوزکی (سری دوم)

مدل لباس کفشدوزکی

آموزش درست کردن لباس کفشدوزکی

آموزش درست کردن لباس کفشدوزکی بدون دوخت
آموزش دوخت کلاه کفشدوزکی

درست کردن سنگ به کفشدوزک

دانلود تزیینات کفشدوزکی سری پنجم

رد پای کفشدوزکی

درست کردن کفشدوزک روی سی دی

فلش راهنمای کفشدوزکی

آموزش تصویری آویز کفشدوزکی

چطور یه کفشدوزک بکشم؟

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد