وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

I love you

1391/7/28 19:12
نویسنده : وبلاگ کودک من
966 بازدید
اشتراک گذاری

I love you

You love me

We're a happy family

with a great big hug

and a kiss from me to you

won't you say you love me too

I love you You love me

We're best friends like friends should be

with a great big hug

and a kiss from to you

won't you say you love me too

دانلود آهنگ

محصل

Barney and Friends

منبع: وبلاگ زبانکده محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پری
17 اردیبهشت 91 22:12
عزیزم با اجازت منم این متنتو کپی کردم بوسسسس
مامان سويل
19 اردیبهشت 91 14:44
سلام عزيزم ممنون كه به وبلاگ سويلي سر زدين ازتون بي نهايت ممنونيم ولي انگار نظر يادتون رفته تشويقتون ميكنم كه دوباره بياين تا يه نظر حسابي بنويسيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد