وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد شانا جان

1391/6/23 8:13
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,389 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد شانا جان با تم رنگین کمان

دسرها: ژله گل رز، کروکان،موس شکلات ، کمپوت گیلاس ، ترایفل، ژله رنگین کمان ، ژله در پوست پرتقال ، سینی میوه خرد شده

و شام : کشک و بادمجان ، سالاد چوبی ، الویه در تست کاپ ، دلمه فلفل دلمه ای ، پیراشکی ، پیتزا ابنبات چوبی ، سوسیس کبابی ، میرزا قاسمی ، سالاد توپی ،خوراک زبان و مرصع پلو رنگین کمانی

و کادوها

بیسکوییتهای رنگین کمانی :

کادوی شانا به بچه ها : کلاه رنگین کمانی ، کارت تشکر : بیسکوییت رنگین کمانی ، حباب ساز ، پاپ کورن و پروانه آبنبات چوبی

کیک رنگین کمانی :

با تشکر از مامان شانا خانم

http://shanajoon.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ستاره آسمونی
12 شهریور 91 14:55
عالی بود
مامان ترانه
15 شهریور 91 15:25
چه با سلیقه آفرین دوست دارم طرز تهه ژله رنگین کمونی و یاد بگیرم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد