وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 3 سالگی ویانا عزیز با تم پروانه

1394/12/18 14:20
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,992 بازدید
اشتراک گذاری

تولد با تم پروانه ویانای کوچولوی من

تولد با تم پروانه ویانای کوچولوی من

تولد با تم پروانه ویانا کوچولو

این کیک رو متناسب با رنگ لباست برات سفارش دادم و به انتخاب و همراهیت خودت

تولد با تم پروانه ویانای کوچولوی منتولد با تم پروانه ویانای کوچولوی منتولد با تم پروانه ویانای کوچولوی منتولد با تم پروانه ویانای کوچولوی من

و این هم عکس های جشن تولد شما در منرل با یزرگترهای فامیل و کیک خرگوشی که بازهم باهم رفتیم قنادی و خودت انتخای کردی

تولد با تم پروانه ویانای کوچولوی منتولد با تم پروانه ویانای کوچولوی من

تول با تم پروانه  برای ویانای کوچولو

 

با تشکر از مامان ویانا

http://jojoo2012.niniweblog.com/

لینک تولد 1 سالگی ویانا عزیز کلیک کنید

لینک تولد 2 سالگی ویانا غزیز کلیک کنید

تولد پروانه ای

تولد آوینا

تولد دینا

تولد ساجده

تولد گلسا

تولد ستاره

تولد دیانا

تولد آیناز

تولد لیلیا

تولد وندا

تولد آوید

تولد باران

تولد پرنیا

تولد ژینا

تولد پارمین

تولد پریا

تولد سها

تولد آوا

 تولد آوینا

تولد دنیز

تولد مهتا

ایده پروانه ای

نمونه ریسه پروانه ای

نمونه رنگی کلاه پروانه ای

نمونه سیاه و سفید کلاه پروانه ای

ژله پروانه ای

ژله پروانه ای با بیس آلوئه ورا

دانلود فایل PSD تولد با تم پروانه

دانلود کلیپ تزیین بادکنک به شکل پروانه

تزیین بادکنک به شکل گل

نمونه های تزیین بادکنک به شکل گل

آموزش تصویری چسباندن بادکنک گل روی دیوار

کاردستی درست کردن پروانه

دانلود تاج گل

دانلود تزیینات گل

طرز درست کردن تاج گل

آموزش تصویری هد بند گل

دانلود تگ برای تولد با تم گل

آموزش کشیدن لاک روی ناخن با تم پروانه

مدل لاک ناخن با تم پروانه

دانلود تگ برای تولد با تم پروانه

جعبه گیفت گل

آموزش درست کردن گل مروارید

طرز درست کردن آویز پروانه ای

ریسه Happy Birthday با تم پروانه

آموزش درست کردن بادبزن پروانه ای

هد بند پروانه ای

آموزش کارت گل لاله روز مادر

کشیدن پروانه

نمونه اول

نمونه دوم

نمونه سوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیرابوالفضل
23 اسفند 94 12:43
سلام ممنون از حضورتان ولی نظر یادتون رفته؛ضمنا منظورتونو از همکاری صوتی نفهمیدم اکه میشه یکم شفافتر بفرمایین
امیرابوالفضل
23 اسفند 94 12:50
اگ الان پای صفحه هستین ج بدین چون من از کافینت اومدم به وبلاگ
مریم
19 دی 95 11:34
چقدر خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد