وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

کودک من

شلوار

محمدصادق ۱۹ ماهه من

1398/12/18 9:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
438 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ۱۹ ماهه من، بخاطر شیر مادر، بهم وابسته است ...

پسر ۱۹ ماهه من ، همه مواد غذایی رو دوست داره و می خوره و خدا رو شکر مشکلی از لحاظ غذا خوردنش ندارم...

پسر ۱۹ ماهه من، عاشق نقاشی کردن هست... مخصوصا با شابلون...

پسر ۱۹ ماهه من، کلمه و چند جمله کوتاه رو می گه و شعرها رو باهام همخوانی می کنه...

پسر ۱۹ ماهه من، در جمع حرفی نمی زنه و اگه ازش بخوان که شعری یا کلمه ای بگه، چیزی نمی گه (متاسفانه بدترین رفتاری که اطرافیان انجام می دن و بعد به نتایجی مبنا بر حرف نزدن بچه می رسن و هزاران نسخه می پیچونن)

پسر ۱۹ ماهه من ، بعد از خوردن ، ظرف غذاش رو داخل ظرفشویی می زاره😍 اینو جدیدا یاد گرفته.

پسر ۱۹ ماهه من ، روی تمیزیش حساسه و اگه یه برنج کوچولو روی لباس و یا روی دستش بریزه، از من می خواد که براش پاک کنم. (جدیدا هم خودش یاد گرفته و با دستمال پاک می کنه)

پسر ۱۹ ماهه من، مرتب از من می خواد که دستهاش رو ضدعفونی کنم(با توجه به ویروس نحس کرونا و حساسیت ماها بابت این موضوع)

پسر ۱۹ ماهه من، سی دی دستگاه سی دی رو عوض می کنه و اگه کارتون مورد علاقه اش نبود، عوضش می کنه 😐

پسر ۱۹ ماهه من، عاشق عموپورنگ و کلیپ های انگلیسی هست و مادربزرگش معتقده که مرد بزرگ و موفقی خواهد شد 🤔

پسر ۱۹ ماهه من، آرام و متین و خرابکاری پسرانه نمی کنه ... (کلا به چیزی دست نمی زنه و البته ساجده هم اینجور بود)

پسر ۱۹ ماهه من ، عاشق کتاب داستان هست

پسر ۱۹ ماهه من ، ....

پسندها (3)

نظرات (3)


18 اسفند 98 9:24
خدا حفظ کنه محمد صادقتون رو
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنون عزیزم... همچنین بچه های گلتون رو
مامان فاطمهمامان فاطمه
18 اسفند 98 10:00
عزیزم..تنش سلامت باشه.علی من هم ۱۹ ماهه اس..ولی هنوزحرف نمیزنه..چ راهکاری دارین براش؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلامت باشید و همچنین علی عزیزم. بچه ها با هم فرق دارند و مطمن باشید به مرور زمان یاد می گیره. فقط باهاش صحبت کنید و کتاب داستان و شعر بخونید

18 اسفند 98 12:00
خدا پسر هنرمندتون رو برای بستگان مهربونش حفظ کنه😘ایشالا ۱۹سالگیش😘
وبلاگ کودک من
پاسخ
زنده باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد