وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

کودک من

شلوار

رد شدن از سوراخ

1399/1/23 21:30
نویسنده : وبلاگ کودک من
856 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم فکر می کردم که چه بازی با محمدصادق انجام بدم ...

یهو سالنامه قدیمی ام رو دیدم که یه جایی برای گذاشتن خودکار داشت...

مداد رو داخل جای خودکار گذاشتم و به محمدصادق گفتم که از اون طرف مداد رو بگیره...

چند باری تکرار شد و براش خوشایند بود...

و اینبار بهش گفتم که حالا از اون طرف مداد رو وارد کنه و من می گرفتمش

و همین بازی رو می تونیم برای بچه های بزرگتر بوسیله یک نی و سوزن پلاستیکی انجام داد. به این صورت که نی پلاستیکی رو به اندازه ببریم و با سوزن که یک نخ کاموا بهش وصله از نی ها عبور بدیم.

 

پسندها (3)

نظرات (3)


23 فروردین 99 23:11
بسیار عالی

1 خرداد 99 12:23
سلام.ممنون میشم اگه ما رو دنبال کنید.

1 خرداد 99 12:23
سلام.ممنون میشم اگه ما رو دنبال کنید.  
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد