وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش زبان انگلیسی مخصوص کودکان ۴ سال به بالا بصورت تصویری و مجازی

1399/3/2 11:30
نویسنده : وبلاگ کودک من
577 بازدید
اشتراک گذاری

آموزشگاه زبان محصل جنوب در دزفول که باسابقه ترین و تخصصی ترین آموزشگاه زبان، از سال ۱۳۶۸ بصورت مکاتبه ای و از سال ۱۳۸۱ تاکنون بصورت حضوری فعالیت می کند که کودکان ۴ سال به بالا براحتی جملات زیاد انگلیسی را با سری کتابهای  A Book for Ever خواهند ساخت.‌

و طبق روال گذشته آموزش بصورت مجازی و تصویری از سرتاسر ایران را تحت پوشش خود قرار می دهد.‌

تماس برای اطلاعات بیشتر

۰۹۳۷۳۰۸۳۴۷۲

و جلسه توجیهی در پیج اینستا

فالو شود @mohaselenglishinstitute

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

کوچوکوچو
16 مهر 99 17:11
من هم مدتی هست که از این پیج برای برادرم استفاده میکنم واقعا عالیه😊❣️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد