وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی محمدرضا جان

1391/8/8 15:36
نویسنده : وبلاگ کودک من
12,361 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندونی محمد رضا جان

محمد رضا

 

کارت دعوت

م

فلش جشن

بفرمایید تو دم در بده خوش اومدین !

خوش آمدید

نوش جان !!

لیبل نوشابه و لیوان و تنقلات

لیبل

پیش دستی میوه

پیش دستی

کیک دندونی

کیک دندونی

میز ناهار

میز شام

میز شام

لیبل

سالاد ماکارونی

گیفت مهمانها شامل پفک و پاستیل دندونی

عروسک دندونی ها هم نتیجه شب زنده داری مامانه

گیفت

سالاد فصل

میوه

ظرف سس با فلفل

درست کردن جاسسی با فلفل کاری نداره فقط باید سرفلفل رو مثل در برش بدی بعد توشو خالی کنی بعد سس بریزی توش.البته باید موقع برش درش دقت کنی دسته فلفل کنده نشه

ظرف سس

نی دندونی

نی

دسر ژله بستنی

ژله بستنی هم راحته اول ژله معمولی با هر طعمی که بخوای درست میکنی میریزی ته قالب میذاری یخچال تا ببنده بعد از بستن ،یه ژله دیگه با هر طعمی میریزی تو یه ظرف دیگه مثل  ژله معمولی یک لیوان آب جوش میریزی حل میکنی تا ژله توش کامل حل شه بعد به جای یک لیوان آب سرد باید یک لیوان بستنی وانیلی اضافه کنی خوب که همش زدی میریزی تو ژله قبلی که بسته بود ،میذاری یخچال تا طبقه دومش هم ببنده.اینجوری یه ژله دو رنگ داری. میتونی قالبتو چرب کنی تا راحت تر از ظرفت جداشه.در آخر نوش جان میکنی

دسر

ژله

آش دندونی

آش دندونی

آش دندونی

ریسه دندونی

محمد رضا

با تشکر از مامان محمد رضا

http://www.kopolimopoli.niniweblog.com/

 

لینک طرز درست کردن آش دندونی و تزیینات آش

 

مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهدیار
7 آبان 91 1:05
سلام وبلاگتون خیلی خیلی زیباست جشن دندونی هم واقعا قشنگ بود مهدیار من هنوز دندون در نیاورده خیلی خوشخال میشم به وبلاگ منم بیاد و هم رو لینک کنیم
مامان علی خوشتیپ
7 آبان 91 13:19
سلام سپیده جون.برای ژله رنگین کمون مشکلی نداره.میتونی توی وبت بذاریش
مهدیار
7 آبان 91 13:50
ممنون پیشمون اومدید من شما رو با نام کودک من لینک کردم اگه خواستید لینکم کنید با عنوان هدیه خدا(مهدیار) لینک کنید خوشحال میشم آپ کردید خبرم کنید
مهتاب
7 آبان 91 14:09
ژله رنگین کمانی عالی بود ممنون
مهدیار
7 آبان 91 14:48
پسربچه ای که درسن 26ماهگی به منبررفت
مامان محمدرضا
8 آبان 91 14:33
سلام خانمی این عکس محمدرضا رو با عکس شماره 5 عوض کن اون بهتره. ممنون. در ضمن کارت دعوت رو هم تو ایمیلت گذاشتم می تونی برداری.
مامان ارتین
29 اردیبهشت 92 10:37
سلام
واقعاً دستتون درد نکنه جشن فوق العاده ای بود.
میخواستم بدونم تم جشن رو ازکجا سفارش دادید؟


سلام. اخر عکسها ادرس وبلاگشون هست. می تونید ازشون سوال کنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد