وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

خورشت گل کلم برای 1 سال به بالا

1391/8/12 16:33
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,498 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم :

گل کلم - زعفران - کمی زردچوبه و نمک - لپه مقداری- رب گوجه - لیمو امانی- گوشت و پیاز

 گل کلم رو تو آب و نمک می زاریم.

اول طبق روال تمام خورشتها پیاز و گوشت رو سرخ می کنیم و کمی زردچوبه اضافه می کنیم. کمی که گوشت پخت لپه را اضافه می کنیم و وسط کار لیمو امانی و رب گوجه را اضافه می کنیم. (می توانید بجای رب گوجه گوجه رو رنده کنید و به مواد اضافه کنید.) چون گل کلم زود می پزه و نرم می شه وقتی مواد پخت گل کلم و عفران آب شده رو در آخر اضافه می کنیم.

گل کلم خاصیت های زیادی دارد که در این لینک ذکر شده

خواص مواد غذایی 

کودک من

این خورشت رو با برنج به دخترم دادم و خیلی دوست داشت امیدوارم کوچولوهای شما هم از خوردنش لذت ببرن. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد