وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

گوشت قلقلی 1 سال به بالا

1391/8/17 23:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,459 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:

گوشت چرخ کرده- پیاز رنده شده- کمی نمک

طرز تهیه :

گوشت و پیاز و نمک رو با هم خوب ورز میدم بعد به شکل گرد و خیلی کوچولو در میارم تو ماهی تابه با روغن زیتون کمی سرخ میکنم بعد در ماهی تابه رو میگدارم با شعله کم خوب بپزه و از حالت برشته ای در بیاد تا خوردنش واسه بچه ها راحت باشه . می تونید قارچ رو هم به گوشت اضافه کنید و یا گوجه رنده شده . وقتی آماده شد با سیب زمینی سرخ شده و سس گوجه تزیین کنید. می تونید برای تزیین از ذرت شیرین و نخود فرنگی هم استفاده کنید. دختر من که خیلی دوست داشت.

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد