وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آقا بردیا با تم هواپیما

1391/9/25 9:09
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,522 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد بردیا جان با تم هواپیما

کودک من

کارت دعوتها که محصول مشترک من وبابا سعید بود

کودک من

کودک من

نی نوشابه ها و خلال دندون

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کیک هواپیمایی

کودک من

کودک من

میز عصرونه که شامل سالادالویه . سالاد ماکارونی .سالاد کاهو. حلیم بادمجون. لازانیا وژله وکرم کارامل ودسر میوه ای بود

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

اینم کادوهایی که مهمونای عزیز برای بردیا کوچولو زحمت کشیده

کودک من

با تشکر از مهسا خانم

http://bardiaahmadian.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
24 آبان 91 10:39
ســـــپیده جان چطوری میشه عکس جشن دندونی امیرعلی رو بزاری تو وبت ؟؟؟
دختر کویر
24 آبان 91 10:44
آره دیگه قالب جدید می خوام یکی دو تا سایت سراغ داشتم که ظاهرا فیلتر شده
مهدیار
24 آبان 91 11:28
سپیده جون ممنونم عزیزم بابات جاییزه خیلی لطف کردی بوس برای ساجده جون
دختر کویر
24 آبان 91 14:16
فقط محض تنوع واسه دوستایی که بهم سر می زنن وگر نه خودم که بیشتر به قسمت مدیریت کار دارم... شایدم به حرفت کردم
مریم مامان عسل
24 آبان 91 14:25
سپیده جون سلام من دیشب کد راست کلیک ممنوع رو برداشتم. خودم امتحان کردم عکسا به رحتب کپی شدن روی کامپیوتر خودم. اشکالی نداره عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد