وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیین کردن کیک آبنبات رنگی

1391/9/19 12:41
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,681 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

برای تزیین این نوع کیک از شکر رنگی استفاده می کنید

شکر رنگی برای تزیین روی آیسینگ بیسکوییت ها و یا روی کیک و شیرینی و لبه لیوانهای نوشیدنی کاربرد داره
میتونین خوتون در انواع رنگها تهیه کنین و توی شیشه در بسته نگه داری کنین:

مواد لازم:
شکر سفید
رنگ خوراکی ژله ای
آرد ذرت
کیسه زیپ کیپ
کاغذ روغنی
نصف فنجون شکر رو توی زیپ کیپ با یکی دو قطره رنگ بریزین و درش رو کیپ کنین و شروع کنین با دستتون جابجا کردن شکر رو تا زمانی که رنگ بین دونه ها پخش بشه بعد از دو سه دقیقه جابجا کردن شکر ها اگه دیدین رنگشون کمه و دوست دارین شکر پر رنگ تری داشته باشین بازم دو قطره از رنگ ژله ای خوراکیتون اضافه کنین

بعد از چند دقیقه مخطوط کردن شکر ها رنگی ميشن کاملا
حالا تنها مشکل اینه که ژل باعث شده دونه های شکر به هم بچسبن
این مشکل رو با اضافه کردن 1/4 قاشق چای خوری آرد ذرت و هم زدن شکرها به راحتی میشه حل کرد
حالا کیسه رو یه سطح صاف با دستتون پهن کنین و اگه دونه های تیره ای توش دیدن با نوک انگشتتون فشار بدین تا دونه های به هم چسبیده جدا بشن

بعد از اینکه شکر و رنگ و آرد خوب با هم مخلوط شد و دونه های شکر از هم جدا شد اونو روی سطحی که با کاغذ روغنی پوشوندین پهن کنین و بذارین یه کم بمونه تا اگه رطوبتی توش مونده از بین بره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد