وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

یه غذا با ماهی

1391/9/25 23:47
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,594 بازدید
اشتراک گذاری

 ١٠ماهگی به بعد می تونی ماهی بدی اون هم ماهی های سبک مثل قزل الا یه کم از فیله اش رو بریز توی سوپش. البته خیلی دقت کن تیغ نداشته باشه
ماهی قزل آلا
پوست و استخوان ماهی رو جدا کنید.یه سیب زمینی کوچیک رو پوست بکنین و قطعه قطعه کنید.سبزی شامل برگ کاهو برگ تربچه جعفری و شوید رو بشورین و به همراه سیب زمینی بزارین 20دقیقه بپزه بعد ماهی رو اضافه کنید بعد از پختن همه رو میکس کنید بصورت پوره دربیارین و بهش کره بزنین.میتونین همه مواد رو بجای پختن بخارپز کنید که خیلی بهتره.
البته قبل از طبخ بهتر که فیله ماهی قزل آلا رو توی روغن زیتون و پیاز رنده شده و کمی نمک به مدت 2ساعت یا بیشتر بخوابونین که خیلی خوشمزه تر میشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان شراره
26 آذر 91 0:59
سپيده گلم سلام.خسته نباشي عزيزم ازاينهمه زحمتي كه ميكشي.الان وبلاگ عسلم رو ديدم .ازكامنتهات ممنونم.مرسي كه بااينهمه سرشلوغي حواست بهم بوده.يه دنيا يه دنيا از كارهات مخصوصا مواردي رو كه برا تم تولد دخترم گذاشتي ممنونم.راستش فعلا دوماهي مونده برا تولد ولي ازالان تو فكرم.كه اونم با كمكهاي تو تقريبا بيشتر كارهاشو خودم انجام دادم بازم برا هزارمين بار ممنونم سپيده جون.وبلاگت محشرهههههههههههههه.خيلي پربار وعاليهههههههههههههههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد