وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

چاپ تزیینات با تم هندوانه

1391/8/23 16:24
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,205 بازدید
اشتراک گذاری

در پست های قبل نمونه هایی از این نوع تم رو برای دانلود و چاپ گذاشتم.

ادامه مطلب نمونه های دیگر که قابل چاپ می باشند و لینکهای مرتبط با این تم

کودک من

روی نوشته کلیک کنید تا تصویر بزرگ شود. می توانید روی برگه A4 یا A3 یا برگتر چاپ کنید.

نمونه کارت تولدت مبارک هندوانه ای

کودک من

این نمونه کارت برای ریسه یا به عنوان بنر هم استفاده می شود.

کاور بشقاب دسر مربعی شکل

کودک من

کاور بشقاب دسر مربعی شکل

کودک من

کارت دعوت هندوانه ای

کودک من

کارت تشکر هندوانه ای

کودک من

فایل PNG کارت تشکر هندوانه

فایل PNG لیبل تزیین غذا  

لینکهای هندوانه ای

نمونه تزیین تولد با تم هندوانه

طرز درست کردن کارت هندوانه

مدل لباس هندوانه

نمونه تزیین نی هندوانه

دانلود فایل PDF ریسه و تزیین غذا هندوانه

 آموزش تصویری بافتنی ریسه هندوانه

دانلود چند نمونه تزیین هندوانه ای

نمونه های جعبه هندوانه ای

تزیین هندوانه به شکل کالسکه

طرز درست کردن هندوانه به شکل قوری

چطور یه هندوانه خندان درست کنم ؟

طرز یرش ساده هندوانه

طرز درست کردن هندوانه به شکل هواپیما

طرز درست کردن گلدان هندوانه ای

طرز درست کردن سبد میوه به شکل هندوانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد