وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

کودک من

شلوار

اولین یلدای امیرعلی جان

1391/10/4 15:58
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,435 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

بعد از عکس انداختن خوابت بـــــرد مثل یک فرشــــــته (البته از نوع هندونه ای)

شکلکهای جالب آروین

 

اینم از کادوهایی که من و بابانی و مامان مهـــری برات خریدیم

پازل عکس امیرعلی در سایز A4

شکلکهای جالب آروین

 

پد زیر موس کامپیوتر

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

کلاه و پاپوشهایی که دادم براش بافتند.

شکلکهای جالب آروین

 این تابلو بســــم ا... رو هم از برج میـــــلاد برای اتاقت خریده بودیم 

شکلکهای جالب آروین

گلکم تمام هدیه ها تو با کاغذ کادوی عکس خودت کادو کرده بودم

خـــــودم درست کردم(مامانت هنرمنده هــــــا)نیشخندمژه

شکلکهای جالب آروین

 عزیز دلم موقع شام شما خواب بودی 

 منم برای اولین بار سبزی پلو با ماهیچه درست کردم

 غذایی که بابانی عاشقشه و کلی هم ازم تعریف کرد که خوشـــــمزه شده

 ما هم سنتی سفره انداختیم رو زمین نشستیم و خوردیم

سالاد هندوانه ای

امیر علی جان اولین یلدات مبارک

http://pesaraksheytoon.niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
4 دی 91 16:01
مرسی عزیز دلم ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد