وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد رادوین با تم زنبور

1391/10/25 16:22
نویسنده : وبلاگ کودک من
15,505 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اکثر 90 درصد کارها رو خودم به تنهایی انجام دادم که خیلییییی سخت بود با بچه یک ساله ولی حیف که اصلا دیده نشد......
امیدوارم شما ببینید و اگه دوست داشتید ایده بگیرید.

کودک من

کارت دعوتش که البته جلدش قرار بود رنگی باشه که نشد دیگه
طراحی کارتش رو شاید دیده باشید من یه کم تغییرات دادم و دادم چاپ کردن

کودک من

کودک من

از بادکنک های کلی فقط همین یه عکس رو از شب قبلش دارم!

کودک من

کودک من

تزئینات بالای میز شام که همش کاردستی خودمه
کودک من

میز تزئین شده اول مهمونی

کودک من

میز شام

غذاها : لازانیا/ دو نوع کالباس/ مرغ جوجه داخل فر/ بندری/ الویه/ سوسیس چوبی

کودک من

دستمال سفره

کودک من

گیفت بچه ها که باز هم کلشو خودم درستیدم.

داخل گیفت ها: یه آبنبات قلبی چند رنگ(توعکس معلومه) /یه تخم مرغ شانسی / یه برچسب کامل باب اسفنجی / دو تا کاکائو تکی که تنهایی خوشگل بودن ولی من داخل کاغذ زرد کادو پیچ کردم به صورت آبنبات/ یه توپ / و خود بادکنک

کودک من

کیک کندو خوشمزه بود ولی زنبورش وسط مهمونی از گرما لیز خورد تا پایین!!!

کودک من

کاغذ برای نوشتم یادگاری برای رادوین کوچولو(طراحی خودم)

کودک من

دسر پان اسپانیا

کودک من

ژله گلدار که متاسفانه نتونستم خوب برش گردونم(اینجا قبل از خرابکاریه!)

کودک من

ژله خورده شیشه

طرز درست کردن ژله خورده شیشه

کودک من

ژله تصویری

برای ژله تصویری روی کاغذ A4 تصویرتو خیلیییی کمرنگ می کشی بعدش با رنگ خوراکی با قلموی صفر رنگ آمیزی می کنی(می دونی که برای نوشته هم بر عکس می نویسیم) البته خیلی باید با دقت باشه و هر رنگ کنار همدیگه باید خشک بشه تا رنگ بعدی رو یزنی چون لبه ها به هم پس می دهند.
برای منتقل کردن روی ژله(ژله الوورا با بستنی چون سفید می شه بهترین حالت هست که می تونی داخلش هم خورده شیشه ای باشه) باید هم سطح ژله خشک باشه و هم طرحت چندین ساعت بزاری تا کامل خشک بشه.
بعد به آرامی می زاری روی ژله و با حرکت آرام دورانی پشت کاغذ رو می کشی و لبه کاغذ رو بالا بیاری می بینی منتقل شده که دیگه کامل بر می داری کاغذو.

کودک من

کلاه برای بچه ها

کودک من

کودک من

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

تولد آروین

تولد آراد

تولد آویسا

تولد مسیحا

تولد سوین

تولد کیان

طرز کشیدن زنبور

نمونه اول

نمونه دوم

مدل لباس زنبوری

ریسه زنبوری Happy Birthday

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

بنر زنبوری (سری سوم)

بنر زنبوری(نمونه چهارم)

دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات زنبوری

برگه یادگاری زنبوری 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتین جون
6 دی 91 9:03
ماشاله به همچین مامان هنرمندی. ای ول داره بابا سپیده جون دست شما هم درد نکنه خانمی.
نگار
14 آذر 92 17:53
چه مادر هنرمندی!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد