وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

آخ جــــون! پاستـــــــــــــیل؛ خوشمزه و خطرناک

1391/12/13 13:18
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,875 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

پاستيل‌هاي جديد كه اين روزها در شكل‌ها و رنگ‌هاي مختلف در بازار پيدا مي‌شوند، نه‌تنها براي بچه‌ها بلكه براي بزرگ‌ترها هم وسوسه‌انگيزند! براي همين است كه راه‌شان را به سمت ميزهاي پذيرايي ما باز كرده‌اند. اما بد نيست بدانيد همين رنگ‌هاي جذاب و وسوسه‌انگيز همگي رنگ‌هاي مصنوعي افزودني هستند و باعث ايجاد حساسيت و بي‌قراري در بچه‌ها مي‌شوند. ضمن اينكه مشكل هميشگي خوراكي‌هاي شيرين و دشمني‌آنها با دندان باز هم سر جايش باقي است. بنابر اين پاستيل هم از آن دست خوراكي‌هايي است كه بايد مصرفش براي بچه‌ها تا حد امكان محدود شود.

کودک من

 

یاس گروپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sheyda
24 تیر 93 22:44
پاستیل هر چقدر هم که بد یا خوب باشه ما دخترا طرف دار پروپاقرص اونیم "پاستیل جون دوست داریم" www.sheydaahmadi.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد