وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد عسل عزیز با تم جوجه

1391/12/13 14:16
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,352 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

در ورودی

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

میز تنقلات

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

سبد گیفت

کودک من

گیفت ها

کودک من

کودک من

میز شام که شامل سوپ جو - چیکن استراگانف - ماکارونی - رولت ژامبون - سالاد کلم قالبی و سالاد فصل

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

بیشتر تولد این 2 تا بود تا عسل ... اونا هی شمع فوت میکردن و تو همه عکسا هم هستن برعکس عسل

کودک من

تولد دوم که ناهار بود ......... مجبوری البته و بنابه درخواست زن عموی عسل

میز ناهار که شامل کباب - جوجه کباب - چلو - رولت ژامبون - سوپ جو - ماکارونی (از تولد قبلی کلی مونده بود دیگه ندرستیدمش ) - چیکن استراگانف - سالاد کلم قالبی و سالاد کاهو

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کارد کیک بری که تولد اول یادم رفته بود تزیینش کنم

کودک من

کودک من

کودک من

برگه یادگاری

کودک من

کودک من

با تشکر از مامان عسل

http://asalakeman.niniweblog.com/

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یه کهکشون تنهایی
10 اردیبهشت 93 13:46
سلام عزیزم من تم جوجه اردک زرد میخام،خیلی گشتم ولی چیزای دیگه با تنوع هست به جز چیزی که من میخام ممنو میشم اگه کمکم کنی
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. در حال حاضر همین تم ها برای دانلود در وبلاگ موجود می باشند. امیدوارم در آینده از این تم جمع آوری کنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد